سپاس از همکاری‌تان!

حال یک چیز دیگر... اگر ممکن است چنین عملی را برای عبارت بأخـونـه‌سـه‌ن (به فارسی:خواندن) و ره‌هائه فه‌رئه‌نگ نومه (فارسی:دانشنامهٔ آزاد) هم انجام دهید. مثل اینکه این پیغام‌ها نیز وضعیتی مشابه دارند.--شِمه خورد ِگــَـگَ: محکگپ بزوئن ‏۴ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۴:۱۱ (UTC)

خواهش می‌کنم، عبارت خواندن در MediaWiki:Vector-view-view، از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد در MediaWiki:Tagline و عنوان صغحهٔ اصلی در MediaWiki:Pagetitle-view-mainpage قرار دارند که فقط مدیران قادر به تغییر آن‌ها هستند، ببخشید اگر متوجه نشدم که منظورتان چی بود. Mjbmr ‏۴ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۴:۳۲ (UTC)
البته می‌توان این تغییرات در ترجمه‌ها را در اینجا در ویکی‌ترجمه انجام داد. Mjbmr ‏۴ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۴:۳۸ (UTC)
اتفاقأ خیلی هم خوب متوجه شدید، سپاس بی‌کران!--شِمه خورد ِگــَـگَ: محکگپ بزوئن ‏۴ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۴:۴۴ (UTC)
خواهش می‌کنم :) Mjbmr ‏۴ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۴:۴۹ (UTC)
با تشكر بسيار از شما كه مسبب اين تغييرات شديد.شمال بزرگ ‏۶ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۰۵:۴۷ (UTC)
خواهش می‌کنم، من هم از شما بسیار ممنونم، همچنین ممنون از توضیحاتی که دربارهٔ کلمهٔ آزاد در این بخش نوشتید، راستی فکر کنم صفحهٔ کلید شما عربی باشد، لازم دیدم که این نرم‌افزار رایگان را به شما معرفی کنم، شما می‌توانید با این نرم‌افزار، صفحهٔ کلید خود را در سیستم عامل ویندوز شخصی سازی کنید. Mjbmr ‏۶ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۰۹:۰۰ (UTC)
با تشکر از زحمات شما برای طراحی لوگوی شماره یک و نیز تشکر از نرم افزاری که معرفی کردید.تغییرات اعمال شده در لوگوی شماره یک خوب است و حالا زیبا تر و چشم نوازتر به نظر می رسد.در ارتباط با سر هم نوشتن دانشنومه اضافه شود که اصطلاح دانشنامه در زبان فارسی اصطلاح جدیدی است که تقریبا به جای دایره المعارف استفاده می شود.در زبان تبری هم به علت تاثیر پذیری از زبان فارسی (بد و خوب این تاثیر پذیری را کاری ندارم)این اصطلاح دقیقا همانند فارسی به جای دایره المعارف کاربرد دارد.برای مثال اگر از یک شمالی بپرسید دانشنومه/دانشنامه چیست ؟به احتمال بسیار زیاد همان کاربرد دانشنامه زبان فارسی را ذکر می کنند .در لهجه من نامه مساوی نومه است در غیر اینصورت معنای دیگری برای آن نمی توانم فرض کنم.پس،دانشنامه=دانشنومه.برای شاهد می توانم از سایت اینترنتی "مازند نومه"اشاره کنم که معنای تحت الفظی آن نامه مازندران است.این اختیاری است که دانشنومه را سر هم بنویسیم یا ننویسیم.این هر دو روش درست است و غلط دستوری نیست.اما مبنائی وجود دارد که شایسته است آن را بپذیریم. این مبنا این است: 1- فراگیر بودن قاعده سر هم نوشتن دانشنامه/دانشنومه 2 - سهولت نوشتن و خواندن 3- رعایت نیم فاصله ها در دست نوشته ها دشوارتر است 4-سر هم نوشتن دانشنامه خط را زیبا تر جلوه می دهد.به این دلایل ترجیح می دهم دانشنومه سر هم نوشته شود.خیلی پافشاری نمی کنم که حتما سر هم نوشته شود.شاید دلایل من از یک دیدگاه معتبرتر دیگر درست نباشد.موفق باشید.شمال بزرگ ‏۶ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۸:۲۲ (UTC)
خواهش می‌کنم، این هم لوگوی سرهم نوشته شده، وقتی دو کلمه باهم ترکیب می‌شوند و کاربرد آن در جامعه‌ای زیاد می‌شود آن دو کلمه به یک کلمه تبدیل می‌شود که در حال حاضر «دانشنامه» در زبان فارسی یک کلمه است، ولی در هر حال من عضوی از جامعهٔ ویکی‌پدیای مازندرانی نبودم که بخواهم در اجماع تأتیر بذارم، خودتان باید در این باره با جناب محک توافق کنید،‌ نحوهٔ تغییر لوگو را هم در اینجا توضیح دادم، باز هم اگر کمکی از من بر می‌آید بگویید تا انجام دهم. Mjbmr ‏۶ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۹:۰۸ (UTC)

امروز واری روز دچی‌ین

درود بر دوست عزیز. زحمتی است که باید یک ربات متحمّل گردد. اگر مایلید همکاری کنید؛ باید عرض کنم که بایستی تمام الگوهایی(شابلون) که در رده امروز واری روز هستند، تبدیل به صفحات ویکی‌پدیا شوند. یعنی پسوند شابلون: از ابتدایشان پاک شود. اگر کاری است که نیاز به ربات ندارد یا... شخصأ در خدمتم اگر هم وقت ندارید، از ربات کم مشغله‌تری درخواست کایری خواهم نمود.--شِمه خورد ِگــَـگَ: محکگپ بزوئن ‏۱۱ ئـوکـتـوبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۳:۳۲ (UTC)

سلام، چشم انجام خواهم داد. Mjbmr ‏۱۱ ئـوکـتـوبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۶:۰۳ (UTC)
 
از همه‌ی کمک‌هایتان سپاس گزاریم.
شِمه خورد ِگــَـگَ: محکگپ بزوئن ‏۱۲ ئـوکـتـوبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۳:۰۰ (UTC)
خواهش می‌کنم، من هم از شما سپاسگزارم :) Mjbmr ‏۱۲ ئـوکـتـوبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۶:۰۳ (UTC)



دیوان‌سالاری دچی‌ین

جناب، اینجا یک رای‌گیری درمورد دیوان‌سالاری حقیر هست. اگر دوست داشتید، خوشحال می‌شوم به عنوان عضوی از خانواده ویکی‌مازنی شرکت کنید.--شِمه خورد ِگــَـگَ: محکگپ بزوئن ‏۲۴ ئـوکـتـوبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۴:۴۳ (UTC)

درود، رأی دادم، برایتان آرزوی موفقیت دارم. Mjbmr ‏۲۴ ئـوکـتـوبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۵:۰۱ (UTC)
از حضورتان سپاس‌گزارم.--شِمه خورد ِگــَـگَ: محکگپ بزوئن ‏۲۵ ئـوکـتـوبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۵:۳۶ (UTC)

سپاسگزاری دچی‌ین

فارسی:از حضور کاربر Mjbmr در جمع بسیار کوچک ویکی مازندرانی ،و کمک های فنی که ارائه نمود و همچنین شرکت در رای گیری مربوط به دیوانسالاری کاربر محک از جانب خودم سپاسگزاری می کنم.باعث افتخار خواهد بود که کاربر Mjbmr در جمع ما حضور داشته باشد هر چند به صورت موردی هم باشد.شمال بزرگ ‏۲۵ ئـوکـتـوبـر ۲۰۱۱، ساعت ۲۱:۵۱ (UTC)

مازندرانی:از حوضور کارور Mjbmr در اَمه جمع خَله کِچیک مازندرانی ویکی ،و کومکای فنی که اراده هدا و همچنین شرکت در رای گیری مربوط به دیوانسالاری کارور محک از شِه جانب سپاسگوزاری کمه.باعث افتخار هسّه که کارور Mjbmr در اَمه جمع حوضور داره هر چند به صورت موردی هم باشه.شمال بزرگ ‏۲۵ ئـوکـتـوبـر ۲۰۱۱، ساعت ۲۱:۵۱ (UTC)

درود، من از شما جناب شمال بزرگ و همچنین از دیگر بزرگواران ویکی‌پدیای مازندرانی قدردانی می‌کنم، برای من افتخاری بزرگ است که در ویکی‌پدیای مازندرانی مشارکت کنم و امیدوارم ویکی‌پدیای مازندرانی روز به روز پربار تر شود، ارادتمند. Mjbmr ‏۲۶ ئـوکـتـوبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۳:۳۶ (UTC)