آر اس اس: نسخه‌ئون ِفرق

محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
AliBot (گپ | کایری)
جز ربات:اصلاح فاصلهٔ مجازی
AliBot (گپ | کایری)
جز ربات:فارسی‌سازی ارقام
۱۳ بند:
RSS چیه؟
RSS روشی برای توصیف اخبار و محتوی وب هسه که برای توزیع از طریق اتا ناشر آن‌لاین به کارورون وب بکار شونه اینتا برنومه، کاربردی از زبون نشونه‌گذاری گسترش‌پذیر (XML) هسه که بوسیله کنسرسیومResource Description Framework (RDF) پشتیبانی بونه. هرگدر وب‌گاهی قصد داره شه محتوی مطالب را منتشر هکنه توصیفی از محتوی وه به شکل اتا مدرک RSS تهیه کننه که یک کارور با اتا مرورگر یا برنامه خاصی که قابلیت بخونسن محتوی توزیع‌بئی به این وسیله راه داره، توننه اون مطالب ره دریافت هکنه."
RSS برای اولین بار توسط Netscape در اواخر سال 1999۱۹۹۹ میلادی با ارائه RSS 0۰.9۹ ارائه بیه پس از مدتی با کناره بیتنNetscape از بخش تجاری، Userland که محصولات وبلاگ نویسی را گسترش دائه ونه توسعه را به عهده بیته و ویرایشRSS 0۰.91۹۱ را تولید هکرده سپس ویرایشون v0.92،۹۲، v0.93۹۳ و v0.94۹۴ ره تهیه هکرده و اخیرا ویرایشون RSS 1۱.0۰ و RSS 2۲.0۰ ره ارائه هکرده.
 
کاربردون اصلی RSS دتا مورد زیر هسنه:
۱۵۰ بند:
برای استفاده از rssون شما نیاز به rss aggregator دارننی. rss aggregatorها چند دسته هسنه:
 
1۱-rss aggregaotrونی که مبتنی بر desktop هسنه. یعنی به صورت نرم‌افزار نصب بونه و مورد استفاده قرار گیرننه.
 
2۲-rss aggregatorونی که مبتنی بر وب هسنه. یعنی سایتونی وجود دارننه که شما در وشون عضو بونی و از خدمات وشون مثل دسترسی به شه فیدون موردعلاقه ، استفاده کننی.مثل http://www.iranfeeds.com
 
3۳-rss aggregatorونی که به صورت پلاگین در مرورگرون وب نصب بوننه و شما شه فیدون خود ره بدون استفاده از نرم‌افزار دیگه توننی بخونین. البته در نسخه‌ئون اخیر موزیلا و فایرفاکس شما نیازی به نصب پلاگین اضافه نارننی.
 
4۴- rss aggregatorونی که شما توننی فید شه سایتون مورد علاقه را در وه ثبت هکنین و نه تنها شه از وشون استفاده کننی بلکه محتوای فیدون را با کارورون دیگه اینترنت دله به اشتراک الننی و همین اتی RSS ونی ثبت بئی دیگرون ره هم توننی به شه علاقه مندی ئون اضافه هکنین و یا اینکه همه وشون ره اتا جا بوینین حتی اگه RSS ثبت نکرد بوئین. خصوصیت این rss aggregator اینتا هسه که آنلاین هسنه و سایتونی که بروز رسونی زیادی دارننه را شمه سر وشون عناوین ره ذخیره کننه سایتونی مونند: [http://www.glancerss.com www.GlanceRSS.com]
 
البته شما توننی شه rss‌ون را از طریق ایمیل هم دریافت هکنین.