اینجه دانشنومه ی آزاد ویکیپدیا هسته. این دانشنومه با استفاده از افراد دونش مختلف به وجود بیموه و آن به این معنی هسته که هر کسی بتونده این دانشنومه دله سهیم بوئه و خواشه دانش ر در اختیار دیگرون بیله. شما نیز بتوندنی به عنوان یتا از توسعه دهندگون دانشنومه ویکیپدیا دیگران جه همکاری هاکنین. اگر اتا کم فکر هاکنین، فهمندنی که شما نیز اطلاعاتی دارنی؛ اطلاعاتی در زمینه شمه محل زندگی ، کار خاصّی که بلد هستنی و یا ونه واریا که بتونده به گسترش این دانشنومه کمک هاکنه. برای همکاری هاکردن در این سایت احتیاج به پر هاکردن فرم خاص و یا عضویت نیه؛ شما به راحتی بتوندنی با کلیک بر روی گزینه "ویرایش" در بالای هر کادوم از مقالات به مطالب درون آن اضافه هاکنین.

اگر شما نکایی گب زندنی، بتوندنی همونطی که حرف زندنی بنویسین و در گسترش مقالات کمک هاکنین. این صفحه که خوندندنی برای در کنار هم قرار هدائن مقالاتی هسته که وشون متن نکایی بنویشته بئیه. اگه خواندنی مقاله ای که در آن نکایی بنویشته بئیه هسته ،این صفحه دله نمایش هدائه بووه، در انتهای مقاله این کد [[رده:نکایی]] رکپی هاکنین و اگر شمه مقالات در یک موضوع خاص، درخت واری، زیاد باشن بتوندنی و ر به صورت [[رده:نکایی-دار]] مقاله ی انتها کپی هاکنین و سپس اوندره به این صفحه پیوند بزنین.

ین دانشنامه دله امکانات خله زادی وجود دارنه که با گذر زمان با اونها آشنا ووندنی و در صورتی که پرسشی دارنی بتوندنی بخش گفتگوی صفحه اصلی دله اون ر مطرح هاکنین و شم رفقا شما ر جواب دنده.

این رج دله إسا هچّی دنی‌یه