گپ:ایران آذربایجان/پرند هایتن: نسخه‌ئون ِفرق

محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Arash (گپ | کایری‌ئون)
←‏آراء آرش: + پاک کردن نظر خودم. کاربر سر گفتگو ندارد. آن کنید که راست پندارید؛ وبلاگ شخصی خودتان است :-)
Mahan (گپ | کایری‌ئون)
بدون خلاصۀ ویرایش
بند ۶:
#* از آنجا که نام مقالۀ مرتبط با موضوع در ویکی‌آذری «گوئنی آزربایجان» بود، بنده ابتدا نام مقاله را از ترجمۀ لفظ به لفظ آن برگزیدم. لیکن دوستان گفتند که ویکی‌پدیا به عنوان منبع قابل قبول نیست؛ از دوستان آذری خواستم که مرا در امر یافتن حقیقت یاری کنند، آن‌ها نیز دو منبع که در بحث آورده شده را نشانم دادند. اگر مدارکی معتبر تر دارید بیان کنیدشان تا منابع با یکدیگر مقایسه شده و نام صحیح برای مقاله برگزیده شود.
* مطلب دیگر درباره تاریخچۀ نام منطقه بود که در نام‌گذاری مقاله هیچ تأثیر نخواهد داشت ولی دوستانی که زبان تبری را بلدند، می‌توانند تاریخچۀ نام را در مقاله با مدرک معتبر قرار دهند و هیچ مانعی نیست. <small>شمه گِگا: </small>[[کارور:محک|<span style="font-family:IranNastaliq;">محک</span>]]<sup>[[کارور گپ:محک|گپ بزوئن]]</sup> ‏۲۳ جـون ۲۰۱۲، ساعت ۱۱:۱۷ (UTC)
 
 
::با تشکر از اینکه در حاضر شدید برای کشف حقیقت ِقانون وارد این بحث شوید؛ تقریباً حرف‌هایتان را قبول ندارم و دلایل خودم را دارم. امیدوارم بتوانید مرا قانع کنید :)
سطر ۱۳ ⟵ ۱۲:
# به نظرم باید مقالهٔ آذربایجان در ویکی‌فا با مقالات آذربایجان جنوبی (یا ایران) ادغام شود ولی اران باید باقی‌بماند زیرا کاربردش تغییر نکرده و هنوز معنایی را می‌دهد که در طول تاریخ می‌داده.
دربارهٔ بخش پ.ن خواهش می‌کنم اتهام‌زنی و توهین نکنید. «افراطی» همیشه نسبی بوده و استفاده از آن در ویکی صد بار بدتر است از استفاده از لفظ ملت برای مازندران :) --<small>شمه گِگا: </small>[[کارور:محک|<span style="font-family:IranNastaliq;">محک</span>]]<sup>[[کارور گپ:محک|گپ بزوئن]]</sup> ‏۲۴ جـون ۲۰۱۲، ساعت ۰۵:۵۴ (UTC)
 
:فقط یک نکته را بگویم، حتی در دانشنامه ایرانیکا نیز از نام آذربایجان بدون پسوند و پیشوند استفاده شده است.
 
:با توجه به وضع فعلی این ویرایش آخرین ویرایش من در ویکی مازنی است. هرگاه حس کنم فضایی وجود آمده که میتوانم به زبان مادری‌ام کمک کنم بازخواهم گشت اما در حال حاضر عطای اینجا را به لقایش میبخشم.--[[User:Mahan|<font color="Navy" size="4" face="Pristina">'''MaHaN'''</font>]] <sup>[[user talk:Mahan|<font color="padding" size="2" face="Courier Lucida Console"> '''MSG'''</font>]]</sup> ‏ ‏۲۴ جـون ۲۰۱۲، ساعت ۱۱:۴۴ (UTC)
بازگشت به صفحهٔ «ایران آذربایجان/پرند هایتن».