ویکی‌پدیا:کارورون لوش/تلمبار7: نسخه‌ئون ِفرق

محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Javadyou (گپ | کایری‌ئون)
بند ۹۶:
::سلام، اسماعیل جان حق با مهدی و رضاست. اگر قرار باشد اینگونه قوانین اولیه ویکی را زیر پا بگذاریم چطور انتظار داریم ویکی مازنی به سوی بزرگ شدن پیش رود؟ از گلایه های دوستان مرنجید و بدانید آنها هم همانند شما هدفی جز خدمت به پروژه ندارند. دوستدار همگی--[[User:Mahan|<font color="Navy" size="4" face="Pristina">'''MaHaN'''</font>]] <sup>[[user talk:Mahan|<font color="padding" size="2" face="Courier Lucida Console"> '''MSG'''</font>]]</sup> ‏ ‏۵ جـون ۲۰۱۲، ساعت ۱۳:۵۹ (UTC)
:اسماعیل جان، این همه اعصاب خوردی ندارنه. فیس بوک که حق تکثیر لحاظ جه نا سر دارنه نا ته. معلوم نیه کی این عکس ره کجه جه بیته و اینتی دچیه و تغییر هادا. مهدی کار درست بیه جان برار. دوست باشین هدی جه.--[[کارور:وحید قاسمیان|وحید قاسمیان]] ([[کارور گپ:وحید قاسمیان|بحث]]) ‏۵ جـون ۲۰۱۲، ساعت ۱۴:۲۲ (UTC)
 
با سلام و خسته نباشید خدمت هر دو عزیز .همانطور که هر دوی شما می دانید ویکی پدیا بسیار قانون مند است و تبعیت از قوانین کاربر تازه وارد و مدیر و دیوانسالار و حتی جیمبو نمی شناسد و همه کسانی که در ویکی پدیا ویرایش می کنند ملزم اند به پیروی از قوانین آن.
 
اسماعیل عزیز، اینکه بگوییم "بنده هم مخالف این قوانین نیستم، اما وضع ویکی مازندرانی با ویکی انگلیسی یا فارسی قابل قیاس نیست و نمی توان تمام قواعد را در عینن در اینجا پیاد کرد" عینا گول زدن خودمان است و هیچ مفهوم دیگری از این جمله برداشت نمی شود.تمام قوانین در تمام ویکی ها یکسان بوده و باید در تمام ویکی ها توسط تمام کاربران رعایت شود و به آن احترام گذاشته شود.
 
در مورد کاربر مهدی، آن قدر که من ایشان را میشناسم اصلا و ابدا چنین فردی که شما می گویید نیستند و مطمئنم هدفشان از بودن در اینجا کمک به این ویکی هست .مطمئنا مهدی اگر الان نامزد مدیریت در ویکی فا شود مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت و آرای کافی برای این کار بدست می آورد ولی حضورش در این ویکی کوچک نشان دهنده هدفش است.[[کاربر:Javadyou|<span style="color:blue;">جواد</span>]][[بحث کاربر:Javadyou|<span style="color:red;">/بحث </span>]]