ویکی‌پدیا گپ:پرچم گپ: نسخه‌ئون ِفرق

محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Damavandkuh (گپ | کایری‌ئون)
بدون خلاصۀ ویرایش
Damavandkuh (گپ | کایری‌ئون)
بدون خلاصۀ ویرایش
بند ۱۳۶:
اصل مشکل شما دو نفر را با این نماد درک نمی کنم؟!! اگر ممکن است مشکلتان را صریح و شفاف توضیح دهید--[[کارور:Esmaeil|Esmaeil]] ‏۲۲ ئوگـه‌سـت ۲۰۱۰، ساعت ۲۲:۴۴ (UTC)
:سلام من اتتا آملیمه! اینتا پرچم بتوننه مازرون مردم ره اتی متحد هاکنه! من که اینتا پرچم ره افتخار کممه! آقای آملی ریکا تبری امه زوونه! وره افتخار کممه! تبری لهجه نیه! * ته خنا بدون تپورستون و تپوری*
 
=======================================================================================
درود ،
 
من از لاریجان مازندران هستم. از البرز کوه.
این پرچم، سر تا پا، ساختگی، دروغین و پلشت است. یا کار گروهی نادان و فریب خورده است و یا کار گجستکانی که کینه توزانه دشمنی ایران و مازندران در سر دارند. مازندران همیشه بخود بالیده و می بالد که نشانش پرچم سه رنگ ایران بوده و هست. مازندران ایران است و ایران مازندران. فردوسی بزرگ در شاهنامه، بسیار از مازندران و کوه دماوند مازندران می سراید. چه سربلندی ای بیشتر از این که، کوه دماوند، نماد ایران بزرگ در مازندران جای دارد. بدخواهان و کژاندیشان بدانند: نشان مازندران، نشان ایران زمین است و بس.
 
درست است که، دست اندازی استان تهران به فیروزکوه و جدایی دردناک آن از مازندران، شوند اندوه مازندرانی ها شد و این دست یازیدن هنوز ادامه دارد. با این همه، دست درازی های استان تهران، و بازگرداندن بخشهای جدا شده را چاره، پیوند و آگاهی رسانی است.
 
فرجام سخن، فردوسی بزرگ را درود، که چنین درس ایران پستی به ایرانیان آموخت:
همـه روی یکسر بجـنگ آوریــم *** جــهان بر بـد اندیـش تنـگ آوریم
چو ایران نباشد تن من مباد *** بدین بوم و بر زنده یک تن مباد
اگر سر به سر تن به کشتن دهیم *** از آن به که کشور به دشمن دهیم
دریغ است ایران که ویران شود *** کنام پلنگان و شیران شود
 
جاوید و سرافراز باد ایران بزرگ
بازگشت به صفحۀ پروژهٔ «پرچم گپ».