ویکی‌پدیا گپ:پرچم گپ: نسخه‌ئون ِفرق

محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
بدون خلاصۀ ویرایش
Esmaeil (گپ | کایری‌ئون)
بدون خلاصۀ ویرایش
بند ۱۳۵:
من یک ایرنی مسلمان شیعه و مازندرانی ام.(جدایی طلب هم نیستم، بسیار هم وطن دوست هستم، عضو هیچ باند و گروهی هم نیستم، قابل توجه برچسب زنندگان گرامی). این هویت ها با هم در تضاد نیستند، هر کدام جایگاه ویژه خود را دارند. برای نشان دادن هویت ملی اسلامی و شیعی نمادهایی وجود دارد اما برای نشان دادن هویت مازندرانی نماد خاصی وجود ندارد. ممکن است دریا، شالیزار، جنگل، کوه، قله دماوند، غار اسپهبد خورشید، قلعه کنگلو، برج ساعت، پل ممد حسن خان، پل ورسک، یا هر چیز دیگری را به عنوان نماد هویت مازندرانی خود به کار ببرم. من این پرچم را که ریشه تاریخی دارد به عنوان نماد هویت مازندرانی خود در صفحه کاربری ام به کار بردم. من کسی را مجبور نکردم که این نماد را بپذیرد یا به کار ببرد.
اصل مشکل شما دو نفر را با این نماد درک نمی کنم؟!! اگر ممکن است مشکلتان را صریح و شفاف توضیح دهید--[[کارور:Esmaeil|Esmaeil]] ‏۲۲ ئوگـه‌سـت ۲۰۱۰، ساعت ۲۲:۴۴ (UTC)
:سلام من اتتا آملیمه! اینتا پرچم بتوننه مازرون مردم ره اتی متحد هاکنه! من که اینتا پرچم ره افتخار کممه! آقای آملی ریکا تبری امه زوونه! وره افتخار کممه! تبری لهجه نیه! اونتا فارسیه که لهجه ی سی و دوم عربیه! * ته خنا بدون تپورستون و تپوری*
بازگشت به صفحۀ پروژهٔ «پرچم گپ».