ویکی‌پدیا گپ:پرچم گپ: نسخه‌ئون ِفرق

محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Esmaeil (گپ | کایری‌ئون)
Esmaeil (گپ | کایری‌ئون)
بند ۸۴:
:جنبش سبز حقیقتی بود که پارسال اتفاق افتادو اکنون ادامه دارد. جمهوری اسلامی حقیقتی است که در حال جریان است. خمینی حقیقتی بود که مدتی رهبر انقلابی عظیم بود (تایید و ردش نمی‌کنم). اینها حقیقی‌اند. تخیل نیستند. پس جایی در صفحه کاربری ما دارند. ولی این پرچم دروغی است که یا برای سواستفاده بنا شده یا از روی جهل. اینکه شما آنرا در صفحه کاربری‌تان بگذارید ایراد دارد. ولی از آن بدتر بودن اینچنین تصویری در ویکی است. استدلال‌هایی که می‌کنید از این پرچم هم عجیب‌تر هستند. {{سخ}} در مورد مقالات روستاها: این مقالات حداقل سه خطی هستند همراه با چند الگو از جمله الگوی روستاهای ایران، الگوی شهرستان مورد نظر و الگوی استان مورد نظر به همراه ارجاع به منبع معتبر که در این زمینه سایت آمار است. شما مقاله یک روستا را از این کاملتر می‌خواهید؟! همچنین منظور آملی ریکا از مقالات یک خطی مقالاتی است که تنها یک خط دارند بدون ارجاع به منبعی. {{سخ}} در آخر امیدوارم حکومت چند نفر با تفکرات عجیب باعث نابودی این ویکی‌پدیا نشود. آن زمان هر چهار نفرتان مقصر هستید. --[[کارور:Momali|جویباری]] ‏۱۷ ئوگـه‌سـت ۲۰۱۰، ساعت ۰۹:۰۴ (UTC)
 
::اگر جنبش سبز حقیقتی بود که پارسال اتفاق افتاد و اکنون ادامه دارد. اگر جمهوری اسلامی حقیقتی است 30 سال پیش رخ داد و در حال جریان است. اگر اما خمینی حقیقتی بود که مدتی رهبر انقلابی عظیم بود (من بر خلاف شما تاییدش می کنم). مازندران حقیقتی است که هفت هزار سال است جاری است. ممکن است به دلایلی، یه عده ای را با سیاست های موزیانه از خود بیگانه کرده باشند. اما اگر عموم مردم مازندران هوشیار بشوند، و از آنچه که بر آنها می گذرد آگاهی یابند، مجدادا مازندران مجد و عظمت خود را باز می یابد و به عنوان تاج ایران اسلامی می درخشد. ما مردم بزرگی هستیم، اعراب دویست سال پشت دیوارهای البرز ماندند، اگر فارسها با شمشیر خلافا مسلمان شدند و با شمشیر شاه اسماعیل تشیع صفوی را پذیرفتند (کمی تاریخ را مطالعه کنید این واقعیت ها را در میابید) ما با میل خود، نه با شمشیر، تشیع علوی را صدها سال پیش از آنها پذیرفتیم. شماها از خود بیگانه اید(برچسبی که با اطمینان بر شما می زنم)، تقصیر خودتان نیست، شما محصول سیاست های هویت زدایانه برخی افراد تمامیت خواه هستید، که افکار پوچشان را از طریق نظام آموزشی و رسانه های وابسته به شما خوانده اند --[[کارور:Esmaeil|Esmaeil]] ‏۱۷ ئوگـه‌سـت ۲۰۱۰، ساعت ۱۰:۳۳ (UTC)
ما با میل خود، نه با شمشیر، تشیع علوی را صدها سال پیش از آنها پذیرفتیم. شماها از خود بیگانه اید(برچسبی که با اطمینان بر شما می زنم)، تقصیر خودتان نیست، شما محصول سیاست های هویت زدایانه برخی افراد تمامیت خواه هستید، که افکار پوچشان را از طریق نظام آموزشی و رسانه های وابسته به شما خوانده اند --[[کارور:Esmaeil|Esmaeil]] ‏۱۷ ئوگـه‌سـت ۲۰۱۰، ساعت ۱۰:۳۳ (UTC)
بازگشت به صفحۀ پروژهٔ «پرچم گپ».