ویکی‌پدیا گپ:پرچم گپ: نسخه‌ئون ِفرق

محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
پسر آمل (گپ | کایری‌ئون)
Esmaeil (گپ | کایری‌ئون)
بند ۷۹:
 
حرف هر چهار کاربر (که ماشالله همه هم دسترسی مدیریت دارند!!!) نشان میدهد از [[en:Category:Wikipedia_policy|سیاست‌های ویکی‌پدیا]] هیچ نمیدانند. حتی به لینک‌هایی که از سیاست‌های رسمی ویکی هم داده‌ام توجهی نداشته اید. پاسخ تمامی صحبت های شما همکاران را در همان چند سیاست ارجاع داده شده، داده‌ام. با این سخنانی که این دوستان کردند، در جدائی طلبی مدیران شکی ندارم. بارگذاری تصاویر دارای حق تکثیر، مقالات یک خطی، مقالات برگزیده فاقد محتوای لازم و ... نشان از ضعف‌های مفرط این ویکی دارند. حال نمیدانم بر چه اساسی مدیری از ویکی لهستانی گفته شما برترید؟!! یا واقعاً آن ویکی اسفناک‌تر است <sub>و</sub>/ <sup>یا</sup> آن مدیر ویکی مازنی را با ویکی دیگری اشتباه گرفته <sub>و</sub>/ <sup>یا</sup> ... در هر صورت، '''هر زمان سیاست‌ها را مطالعه کردید و این ویکی را از وضعیت اسف‌بار (خصوصاً جدائی طلبی و تحقیقات دست اول) رهانیدید آن وقت [[شا:مشارکت‌ها/پسر_آمل|بنده]] و [http://mzn.wikipedia.org/w/index.php?title=%D8%B4%D8%A7:%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7&limit=500&contribs=user&target=Amolbot رباتم] نیز در خدمت شما هستیم.'''--<small style="border:1px solid #444;background:grey"> [[کاربر:پسر آمل|<strong style="background:grey;color:#FFF">&nbsp;آملی‌ریکا</strong>]] [[بحث کاربر:پسر آمل|<span style="color:#333;background:#BBB">&nbsp;گپ&nbsp;</span>]] </small> ‏۱۷ ئوگـه‌سـت ۲۰۱۰، ساعت ۰۵:۰۵ (UTC)
 
شما که اینقدر دم از سیاست می زنید، از اول بحث حرفایتان را با برچسب زدن شروع کردید، {{سخ}}"برچه اساسی گننی وه نشانه جدائی طلبی نیه؟" {{سخ}}این روند را تا پایان بحث ادامه دادید. {{سخ}} "در جدائی طلبی مدیران شکی ندارم" {{سخ}}این نشان می دهد که شما اصلا بحث کردن را بلد نیستید.
{{سخ}}(از صفحه کاربری در ویکی فارسی تان هم معلوم است چقدر اهل بحث هستید) {{سخ}}در ضمن من خودم به شخصه به ایران بسیار تعصب دارم و آرزویی جز آبادانی و پیشرفت ایران ندارم. {{سخ}}برخلاف شما؛ ایران را برای تمام ایرانی ها با هر قومیت و مذهبی می خواهم {{سخ}}به خاطر همین است که خواهان اجرا شدن کامل قانون اساسی کشورم هستم {{سخ}}"زبان و خط رسمي و مشترك مردم ايران فارسي است . اسناد و مكاتبات و متون رسمي و كتب درسي بايد با اين زبان و خط باشد ولي استفاده از زبانهاي محلي و قومي در مطبوعات و رسانه‌هاي گروهي و تدريس ادبيات آنها در مدارس ، در كنار زبان فارسي آزاد است." {{سخ}}"مردم ایران از هر قوم و قبیله که باشند از حقوق مساوی برخوردارند و رنگ، نژاد، زبان و مانند اینها سبب امتیاز نخواهد بود." {{سخ}}تنها راه حفظ اتحاد ملی و سرفرازی و پیشرفت ایران عزیز را اجرا شدن کامل قانون اساسی می دانم {{سخ}}چون خون امام حسین در رگهایم جاری است به همین دلیل نمی توانم در مقابل ظلم و پایمال شدن حقوق به حقم سکوت کنم {{سخ}}به جای برچسب زدن بهتر است به صورت علمی دلایل خود را در مورد، پرچم بیان کنید {{سخ}}آملی ریکا جان، مقالات پربار و خالی از ضعف مفرط شما را هم دیدیم، {{سخ}}نوشتن اسم چند روستا به صورت مقالات یک خطی آن هم با ربات نشان دهنده کارهای بدون ضعف؟!! شماست {{سخ}}به حال در این ویکی به روی تمام کسانی که به مازندران تعصب دارند باز است {{سخ}}اگر هم به حد کافی فعالیت کنند امکان مدیر شدن را دارند. {{سخ}}"انغریب آن لنج درب و داغان به گل خواهد نشست و بهتر است وقتمان را در آنجا هدر ندهیم." {{سخ}}ما شا الله سطح سواد شما بسیار بالا است ، {{سخ}}عنقریب / عن قریب : مرکب از عن + قریب، بزودی {{سخ}}با سطح سواد بهتر است در همان ویکی فارسی مشغول باشید {{سخ}}به یاری خدا کار ویکی را به اینجا رساندیم و به یاری او این روند را نیز ادامه می دهیم--[[کارور:Esmaeil|Esmaeil]] ‏۱۷ ئوگـه‌سـت ۲۰۱۰، ساعت ۰۸:۲۵ (UTC)
بازگشت به صفحۀ پروژهٔ «پرچم گپ».