ویکی‌پدیا گپ:پرچم گپ: نسخه‌ئون ِفرق

محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
جزبدون خلاصۀ ویرایش
Juybari (گپ | کایری‌ئون)
بدون خلاصۀ ویرایش
بند ۴۸:
:در ضمن برای گرفتن بعضی اطلاعات درباره بحث میتونید از [http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%88%DB%8C%DA%A9%DB%8C%E2%80%8C%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%A7:%D9%82%D9%87%D9%88%D9%87%E2%80%8C%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87/%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C_%DB%B6%DB%B6 اینجا] هم کمک بگیرید.
:شمه خورد گگ:--[[کارور:محک|<span style="font-family:IranNastaliq;">محک</span>]]<sup>[[کارور گپ:محک|گپ بزوئن]]</sup> ‏۱۶ ئوگـه‌سـت ۲۰۱۰، ساعت ۱۰:۳۲ (UTC)
::Parthava :شمه توضیحات زیاد بیه. ولی کافی نیه. در مورد جواب سوال اولی و دومی شما باید با منبع و مدرک گپ بزنین. اگه منبع اینترنتی سراغ دارنی اینجه بیلین. منبع کتابی ره هم با صفحه مشخص و نام کامل باوین. (اگه کتاب ره دارننی اگه از صفحه کتاب عکس بیرین و اینجه بلین که خله خار بونه.){{سخ}} ۳- تا زمانی که ثابت نکنین اینتا پرچم تاریخی هسته یا نه امه فرهنگ محسوب نوونه. تازه اگر ثابت هم بیه باز هم گمان نکنم الان مازروون دله اینتا پرچم لازم باووه. در مورد کاروری ولگ باید باووم که اتا ولگ از ویک پدیا محسوب بونه و قانون هم باید اونجه اجرا باووه. (لینک هایی که آملی ریکا هدائه ره ببینین.){{سخ}} ۴- ایرون دله قوانین و عرف با جاهای دیگه دنیا فرق کنه. اینکه جای دیگه هر شهر و روستایی اتا پرچم و نماد و حتی سرود دارننه به امه کشور مربوط نیه. اینجه هر کی پرچم و اینها ره گپ بزنه ونه گنه جدایی طلب. اصلا درست نیه این کار. ما ایرونی هستمی و به زبان فارسی و مازرونی افتخار کمبی. پرچم ما هم پرچم ایرانه. تا زمانی که در عرف جامعه مازرون اتا پرچم رسمی مورد قبول همه بوجود بیه. اون زمان اون پرچم ره قبول کمبی. نا اتا پرچم که معلوم نیه از کجه جا بیموئيه. {{سخ}}محک: محک جان.همانطور که در بالا گفتم در ایران رسم نیست برای هر منطقه‌ای پرچمی طراحی شود. فرض بر اینکه زمانی هم اینگونه شود دلیل نیست که هر کس راه بیافتد و پرچمی برای دیاری طراحی کند. یک گروه از بزرگان و علما و تاریخ شناسان به همراه هم با تحقیقات فراوان می‌توانند احتمالا پرچی مناسب طراحی کنند. جدا از اینها حالا چه اصراری هست که مازندران پرچم داشته باشد؟ --[[کارور:Momali|جویباری]] ‏۱۶ ئوگـه‌سـت ۲۰۱۰، ساعت ۱۱:۰۷ (UTC)
بازگشت به صفحۀ پروژهٔ «پرچم گپ».