ویکی‌پدیا گپ:پرچم گپ: نسخه‌ئون ِفرق

محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
پسر آمل (گپ | کایری‌ئون)
بدون خلاصۀ ویرایش
پسر آمل (گپ | کایری‌ئون)
جزبدون خلاصۀ ویرایش
بند ۳۱:
:در مورد بخش اول پاسختان به جویباری:بر اساس سیاست [[fa:ویکی‌پدیا:اثبات‌پذیری|اثبات پذیری]] شما باید به صورت صحیح و کامل منبع دهی کنید و نه با حدس و گمان. فرض کنیم که این گذشته تاریخی درست باشد. خب چه ربطی به امروز مازندران دارد؟
:این بخش دوم پاسختان نیز بر اساس [[fa:ویکی‌پدیا:اثبات‌پذیری|اثبات پذیری]] مشکل دارد. و باز هم پرچم یک پادگان قابل بسط و توسعه به هویت مردم یک منظقه نیست.
:در مورد بخش سوم پاسختان: ما در ویکی فارسی توصیه میکنیم از [[وپ:منبر|منبر]] پائین بیائید و به اصل سوال پاسخ دهید و نه طفره رفتن. برای بنده اصلاً قابل توجیه نیست که این پرچم جعلی نشانی از هویت مردم یک منظقه باشد.
:بخش پنجم پاسخهایتان: در همان اروپا برای خود نشانی دارند و نه پرچمی مستقل از پرچم کشور خویش. باز هم آن نشان و نماد مورد قبول مردم یک منطقه است و نه ساخت جعلی یک پرچم توسط یک کاربر و در یک دانشنامه.
:بخش ششم پاسخهایتان: در مورد دلاور مردی های لشگر25 کربلای مازندران کتابها نوشته شده و یاد و خاطره دلاور مردیها و رشادت این عزیزان را کسی از یاد نبرده. در ضمن آمار بالای شهدای مازندران دلیلی بر بی بخاری و بی عرضگی مازندرانی نیست. شما به دلیل این اظهار نظر و توهین به مردم مازندران ''«hame dunne ke mazeruni jema'at bokhaar naarne ata kam she diyar re abad hakene»'' باید با قطع دسترسی مواجه بشید.
بازگشت به صفحۀ پروژهٔ «پرچم گپ».