ویکی‌پدیا گپ:پرچم گپ: نسخه‌ئون ِفرق

محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Parthava (گپ | کایری‌ئون)
بدون خلاصۀ ویرایش
پسر آمل (گپ | کایری‌ئون)
بدون خلاصۀ ویرایش
بند ۲۴:
beja in gapa ata kam in vikipedia dele kar hakenin, ata kam vachun re tashviq hakenin buren kitap bakhunen hareshen tabarestoon keje biye, chishi biye? o esa cheti baye<br>
مه که اینتا پرچم جه شه کاروری ولگ ئو ماشین درون و سه‌ره ده‌له ئو هرکجه بأوه کار زمه چون مه ره انرژی دنه که اتا زمون رندگی جه خسه بیمه، اتا مازرون دره که وه‌نه فرنگ سه فه‌دا ببوشم، بازم گه‌مه که کاروری ولگ ده‌له، شخصی جا هسه، هرکی به‌تونده هرچی وه‌نه دل دوس دارنه بیه‌له، ئه‌سا خار بأیه نیه‌مومه ایدئولوژی خاصی وه‌نه ده‌له بیه‌لم [http://ca.wikipedia.org/w/index.php?title=Usuari_Discussi%C3%B3%3AParthava&action=historysubmit&diff=3750025&oldid=3738119 اینجه ره یاد نکنی هارشی] --[[کارور:Parthava|)_&#124;_\\_\]] ‏۱۵ ئوگـه‌سـت ۲۰۱۰، ساعت ۲۰:۵۵ (UTC)
:ترجیح میدهم فارسی بنویسم تا دیگر کسی نگوید ''«آملی ریکا گپ ره مه ره هالی نأیه»''
:در ویکی‌پدیا یک سری سیاست نامه ها و قوانین تدوین شده تا همه کاربران بر اساس آن [[fa:ویکی‌پدیا:سیاست‌ها و رهنمودها|سیاست‌ها]] عمل کنند. اولین نقص و یکی از بزرگترین مشکلات این ویکی <small>(مازندرانی)</small> نبود همین سیاست‌ها و دلبخواهی عمل کردن مدیران است که با عدم دانش کافی نسبت به این سیاست ها در اینجا ویرایش میکنند. اصل و اساس سیاست‌های همه ویکی‌ها بر اساس سیاست‌های تدوین شده در [[en:Template:Wikipedia_policies_and_guidelines|ویکی انگلیسی]] می‌باشد. با این وجود سیاست‌هایی که در [[fa:الگو:سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا|ویکی فارسی]] نیز ایجاد شده‌اند تا حدود بسیاری در پیشرفت آن مجموعه مفید بوده ‌اند.
:پاسخ پرسش‌ها و مطالب مطرح شده توسط هردوی شما گرامیان را از طریق همین '''سیاست‌های ویکی''' خواهم داد.
:@محک: در مورد پیوند هایی که داده‌اید:ایالت خودمختار متفاوت از جدائی طلبیست. ایالت کاتالونیا مبارزه جهت جدائی از اسپانیا و مستقل شدن را دارد. اگر این قضیه را به ایران بست دهیم میبینیم که در ایران نیز برخی قوم‌ها و طوایف اینگونه عمل کرده‌اند.برخی کردها قصد جدائی از ایران را دارند. برخی ترک ها با ایجاد پان ترکیسم قصد جدائی از ایران را دارند. بلوچ‌ها قصد جدائی سیستان و بلوچستان از ایران را دارند. اتحاد یک کشور و مردمانش به داشتن پرچمی واحد و یکسان است و نه داشتن پرچم‌ها و نمادهای جدا برای هر استان و شهر. با تمام این وجود در آن کشورها و در صورت رسم بودن از یک پرچم متحد استفاده میشود که مورد تائید یک ملت است و نه ایجاد پرچمی جعلی و منتسب کردن آن به مردم یک منطقه با فرهنگی طولانی.
:@Parthava: در مورد همان حرکت کارلوس پویول و اینیستا بد نیست بدانید که واقعاً قصدشان جدائی طلبی بوده است. توصیه میکنم حتماً [http://www.goal.com/iran/news/1835/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7/2010/06/09/1966604/%D8%AA%DB%8C%D9%85-%D9%85%D9%84%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D9%84%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-2014%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DA%A9-4-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%AF این مطلب] را مطالعه بفرمائید.
:در مورد بخش اول پاسختان به جویباری:بر اساس سیاست [[fa:ویکی‌پدیا:اثبات‌پذیری|اثبات پذیری]] شما باید به صورت صحیح و کامل منبع دهی کنید و نه با حدس و گمان. فرض کنیم که این گذشته تاریخی درست باشد. خب چه ربطی به امروز مازندران دارد؟
:این بخش دوم پاسختان نیز بر اساس [[fa:ویکی‌پدیا:اثبات‌پذیری|اثبات پذیری]] مشکل دارد. و باز هم پرچم یک پادگان قابل بسط و توسعه به هویت مردم یک منظقه نیست.
:در مورد بخش سوم پاسختان: ما در ویکی فارسی توصیه میکنیم از[[وپ:منبر|منبر]] پائین بیائید و به اصل سوال پاسخ دهید و نه طفره رفتن. برای بنده اصلاً قابل توجیه نیست که این پرچم جعلی نشانی از هویت مردم یک منظقه باشد.
:بخش پنجم پاسخهایتان: در همان اروپا برای خود نشانی دارند و نه پرچمی مستقل از پرچم کشور خویش. باز هم آن نشان و نماد مورد قبول مردم یک منطقه است و نه ساخت جعلی یک پرچم توسط یک کاربر و در یک دانشنامه.
:بخش ششم پاسخهایتان: در مورد دلاور مردی های لشگر25 کربلای مازندران کتابها نوشته شده و یاد و خاطره دلاور مردیها و رشادت این عزیزان را کسی از یاد نبرده. در ضمن آمار بالای شهدای مازندران دلیلی بر بی بخاری و بی عرضگی مازندرانی نیست. شما به دلیل این اظهار نظر و توهین به مردم مازندران ''«hame dunne ke mazeruni jema'at bokhaar naarne ata kam she diyar re abad hakene»'' باید با قطع دسترسی مواجه بشید.
:شما بر اساس [[fa:ویکی‌پدیا:ویکی‌پدیا چه چیزی نیست|ویکی‌پدیا:ویکی‌پدیا چه چیزی نیست]] اینجا را با وبلاگ شخصی خود اشتباه گرفته اید. توصیه میکنم هم شما و هم سایر مدیران اینجا سیاست [[fa:ویکی‌پدیا:صفحه‌های کاربری|ویکی‌پدیا:صفحه‌های کاربری]] و/یا [[en:Wikipedia:User pages|نسخه انگلیسی]] را مطالعه کنید. اینجا وبلاگ شخصی شما نیست که بر اساس یک [[fa:ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع|تحقیق دست اول]] در صفحه کاربریتان و برخی الگوها از پرچمی مجهول‌الهویه برای معرفی مردم یک دیار استفاده کنید که خودتان آنها را بی بخار و بی‌عرضه میدانید.--<small style="border:1px solid #444;background:grey"> [[کاربر:پسر آمل|<strong style="background:grey;color:#FFF">&nbsp;آملی‌ریکا</strong>]] [[بحث کاربر:پسر آمل|<span style="color:#333;background:#BBB">&nbsp;گپ&nbsp;</span>]] </small> ‏۱۶ ئوگـه‌سـت ۲۰۱۰، ساعت ۰۶:۵۱ (UTC)
بازگشت به صفحۀ پروژهٔ «پرچم گپ».