آر اس اس: نسخه‌ئون ِفرق

محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Rescuing 1 sources and tagging 0 as dead.) #IABot (v2.0.9.2
Rescuing 4 sources and tagging 0 as dead.) #IABot (v2.0.9.2
 
بند ۲۶:
Feedshow.ir هم اتا RSS Reader آن لاین هسه که توسط گروه نوین وب طراحی و راه اندازی بیه . این سایت به کلیه وب مسترون و صاحبون سایتون و وبلاگون ایرانی اینتا امکان را دنه تا با بشتن لینکون شه RSS باعث افزایش بازدید شه سایت یا وبلاگ بئوون وشه امتیاز ره در موتورون جستجو افزایش هدن. همین اتی با اینتا کار گروه نوین وب را در تهیه گت‌ترین بانک جامع آر اس اس کایر هکنن.
 
RSS Reader ون آنلاین پاسخگوی بهتری در این زمینه هسنه نمونه بارز وه سایت [httphttps://wwwweb.Glancerssarchive.org/web/20100210024608/http://glancerss.com/ GlanceRSS] هسه که تموم فیدون ثبت بئی کارورون را یتا جا به اشتراک همه النه. اینتا قابلیت باعث بونه که شما حتی از فیدون مورد علاقه دیگرون هم استفاده هکنین و با مطالب سایتون مختلف آشنا بووئین و همین اتی در قسمت علاقه مندی ئون عناوین را شمه سر ذخیره کننه تا اینکه به سایت مراجعه هکنین.
 
== مثالون ==
بند ۱۵۲:
۱-rss aggregaotrونی که مبتنی بر desktop هسنه. یعنی به صورت نرم‌افزار نصب بونه و مورد استفاده قرار گیرننه.
 
۲-rss aggregatorونی که مبتنی بر وب هسنه. یعنی سایتونی وجود دارننه که شما در وشون عضو بونی و از خدمات وشون مثل دسترسی به شه فیدون موردعلاقه ، استفاده کننی.مثل https://web.archive.org/web/20081017142902/http://www.iranfeeds.com/
 
۳-rss aggregatorونی که به صورت پلاگین در مرورگرون وب نصب بوننه و شما شه فیدون خود ره بدون استفاده از نرم‌افزار دیگه توننی بخونین. البته در نسخه‌ئون اخیر موزیلا و فایرفاکس شما نیازی به نصب پلاگین اضافه نارننی.
 
۴- rss aggregatorونی که شما توننی فید شه سایتون مورد علاقه را در وه ثبت هکنین و نه تنها شه از وشون استفاده کننی بلکه محتوای فیدون را با کارورون دیگه اینترنت دله به اشتراک الننی و همین اتی RSS ونی ثبت بئی دیگرون ره هم توننی به شه علاقه مندی ئون اضافه هکنین و یا اینکه همه وشون ره اتا جا بوینین حتی اگه RSS ثبت نکرد بوئین. خصوصیت این rss aggregator اینتا هسه که آنلاین هسنه و سایتونی که بروز رسونی زیادی دارننه را شمه سر وشون عناوین ره ذخیره کننه سایتونی مونند: [httphttps://wwwweb.archive.org/web/20100210024608/http://glancerss.com/ www.GlanceRSS.com]
 
البته شما توننی شه rss‌ون را از طریق ایمیل هم دریافت هکنین.
مدیرون سایتون و وبلاگون توننه به کمک آر اس اس شه بازدید را افزایش هادن. اینتا کار سر توننی شه RSS‌ون ره در سایتونی مونند https://web.archive.org/web/20100726120639/http://www.feedshow.ir/ اضافه همنین تا شمه بازدید افزایش پیدا هکنه. نحوهٔ کار اینتا سایتون به این صورت هسه که با جمع‌هکردن اراس‌اسون باعث افزایش بازدید سایتون بوننه.
 
== منبع ==