مسعود صادقلو: نسخه‌ئون ِفرق

محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
مسعود صادقلو در 19 فروردین 1365 در تهران و در خانواده ای متوسط متولد شد. صادقلو خواننده جوان در سال 95 به خوبی شناخته شد؛ وی با اجرای چند آهنگ توانست به خوبی شنیده شود به طوری که این مسئله را می توان از صفحه اینستاگرام او مشاهده نمود.
جز "چـیـزونی که 37.19.90.163 (Talk) دأچـیـه ده‌گـه‌ره‌س بـأیـه هـأمونـتـایی که Mohamadhosein.a ای وألگ ده‌لـه، پـایـانی بـار هـه‌کـارده"
برچسب: واگردانی
بند ۲۲:
| سازهای_برجسته =
}}
'''مسعود صادقلو''' (بزائهٔ ۱۳۶۵ [[فروردین]] ١٩ - [[تهرون]]) ئه‌تا [[ایرون|ایرونی]] [[خونش‌کر]] هسته. ونه اولین معروف [[ترک]] «عاشق چشماتم» بی‌یه گه [[علیشمس]] و [[ملانی]] پَلی سال ۹۰ دله بخوندسته ولی ونه ویشترین بَــدیه بَــیّن سال ۹۵ دله بی‌یه گه گروهی کار [[مسعود جهانی]] و [[مهدی آذر]] جه ره استارت بــزو.
'''مسعود صادقلو''' (متولد ۱۳۶۵ [[فروردین]] ١٩ - [[تهرون]]) مسعود صادقلو در 19 فروردین 1365 در تهران و در خانواده ای متوسط متولد شد. صادقلو خواننده جوان در سال 95 به خوبی شناخته شد؛ وی با اجرای چند آهنگ توانست به خوبی شنیده شود به طوری که این مسئله را می توان از صفحه اینستاگرام او مشاهده نمود.<ref>مسعود صادقلوی گپ‌بزوئن، جعبه‌سیاه جه (اردشیر احمدی).</ref>
مسعود صادقلو [[خونش‌کری]] پلی، کافی‌شاپ هم دارنه.<ref>مسعود صادقلوی گپ‌بزوئن، جعبه‌سیاه جه (اردشیر احمدی).</ref>
 
==مجوز==