محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Mardetanha (گپ | کایری‌ئون)
بند ۱۰۳:
 
:استفاده منصفانه وقتی ممکن است که امکان تهیه عکس آزاد مقدور نباشد.اکثر تصاویری که شما اپلود می‌کنید ناقض حق تکثیر هستند [[کارور:Mardetanha|Mardetanha]] ([[کارور گپ:Mardetanha|گپ]]) ‏۳۰ مه ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۵۰ (UTC)
::[[کارور:Mardetanha|Mardetanha]] سیاست‌ها و رهنمودهای هر زبانی در ویکی‌پدیا می‌تواند توسط کاربران آن وبگاه در جهت منافع عمومی آن ویکی‌پدیا تغییر کند. جامعه ویکی‌پدیا مازنی هم مثل هر زبان دیگری می‌تواند و می‌بایست بتواند با وضع رهنمودها و حتی سیاست‌های خاص خود، شرایط مشارکت هرچه بهتر کاربران خود را فراهم کند. همانطور که مثلا ویکی‌فا برای راحتی مشارکت کنندگانش قانون وپ:منصفانه را ایجاد کرده، ما هم چنین کرده‌ایم ولی کسی حق ندارد به کاربران هیچ یک از ویکی‌ها بگوید که معیارهای به اجماع رسیده چه و چگونه باید باشند. این تشخیص کاربران هر ویکی است. کما این که خیلی زبان‌ها منصفانه ندارند...
:در ثانی شما نمی‌توانید هم شاکی باشید و هم مجری حکم (؟!) اینجا ملک شخصی من نیست ولی گویا شما می‌خواهید حیاط خلوتتان باشد! این که بر سر اختلاف نظر محتوایی یک ویکی‌بد، که حتی خواندن مقالات این ویکی را هم نمی‌داند، از قدرت و اختیاراتش استفاده کند، به جز ارائه مفهوم سوءاستفاده از توانایی‌اش، چیز دیگری نمی‌تواند قلمداد شود. مقالات و حالا تصاویری که حذف کردید حاصل مشارکت کاربر دیگری بوده و من به عنوان یک فرد ثالث در جریان اختلاف شما و او، به درخواست وی وارد بحث شدم و حق دارم به عنوان مدیر این ویکی حاصل داوری خودم را اعمال کنم. این شما هستید که بدون هیچ بحث، تبادل نظر یا حتی خلاصه ویرایش در زمان حذف مطالب مفید حاصل زحمات کاربر دیگری را حذف کردید! --<small>شمه گِگا: </small>[[کارور:محک|<span style="font-family:IranNastaliq;">محک</span>]]<sup>[[کارور گپ:محک|گپ بزوئن]]</sup> ‏۳۰ مه ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۳۲ (UTC)